Пошук
..:: ON-LINE замовлення інформаційної довідки ::..   Вхід
      Минимизировать

ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ON-LINE ПРИЙОМУ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

 

 

 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

 

щодо виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року

 

права власності на об’єкт нерухомого майна.

 

УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень на виготовлення довідок виключно від фізичних осіб - власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

 

КРОК 1

Для оформлення замовлення через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua при цьому в темі листа зазначити тип замовлення: «Замовлення на виготовлення інформаційної довідки».

В листі надати наступну інформацію:

 

Тип замовлення: Замовлення інформаційної довідки

I. Прізвище, ім’я, по-батькові власника (для оформлення замовлення інформація про ПІБ власника зазначається виключно так як записано в громадянському паспорті)

ІІ. Контактний телефон

IIІ. E-mail власника

ІV. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири (кімнати – для гуртожитку); для гаражів та машиномісць – номер боксу, машиномісця; для садових будинків також назва садового товариства.

V.        Фотокопія документа, що підтверджує право власності прикріплюється до листа (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо)

З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, _____(ПІБ)_______, даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

 

 

КРОК 2

У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

 

КРОК 3

Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом (бажано через відділення UniCredit Bank (ПАТ "УКРСОЦБАНК")).

 

КРОК 4

Відскановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua

В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

 

КРОК 5

На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце  (№ кабінету) отримання довідки.

 

КРОК 6

Перед отриманням довідки замовник повинен:

1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу що посвідчує особу (громадянський паспорт);

2) власноруч написати заяву на виготовлення інформаційної довідки, зробити необхідні записи та поставити підписи у відповідних документах щодо виготовлення довідки про наявність зареєстрованого права власності на об’єкт нерухомого майна

 

КРОК 7

Довідка видається замовнику.

 

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю).  Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

Розглядаються листи лише щодо замовлень на виготовлення інформаційних довідок. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

На Головній сторінці в рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

 

УВАГА.

ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ВИГОТОВЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ЗАРЕЄСТРОВАНОГО ДО 31.12.2012 РОКУ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ОБ’ЄКТ НЕРУХОМОГО МАЙНА.

Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року права власності на об’єкт нерухомого майна в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ»  на адресу zamov@bti.com.ua

 


      
Київське БТІ. Офіційний сайт