Пошук
..:: ON-LINE замовлення техпаспорта на квартиру ::..   Вхід

ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ON-LINE ПРИЙОМУ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

щодо проведення технічної інвентаризації КВАРТИР.

УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень щодо проведення технічної інвентаризації КВАРТИР виключно від фізичних осіб - власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

 

КРОК 1

Для замовлення проведення технічної інвентаризації КВАРТИРИ через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:

 

Тип замовлення: Замовлення технічного паспорту

I. Прізвище, ім’я, по-батькові власника

II. Контактний телефон

III. E-mail замовника

IV. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення - район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири

V. Фотокопія документа, що підтверджує право власності, прикріплюється до листа (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо)

З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, _____(ПІБ)_______, даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

 

 

КРОК 2

У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

 

КРОК 3

Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом (бажано через відділення UniCredit Bank (ПАТ "УКРСОЦБАНК")).

 

КРОК 4

Відскановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

 

КРОК 5

Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.

 

КРОК 6

Замовник в призначений день з 9-00 до 13-00 забезпечує доступ до квартири. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника в квартирі.

Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт,  замовник повинен:

1) пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:

- документ що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника;

- документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);

- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника)

- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності)

2) надати КОПІЇ наступних документів:

- документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);

- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника)

- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності)

Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:

 

«Згідно з оригіналом»

ПІБ              підпис

«___»_________ 20__ р

 

 3) у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.

 

КРОК 7

Після настання  строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом  отримує технічний паспорт в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул.Трьохсвятительська,4в.

 

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю).  Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

Розглядаються листи лише щодо замовлень на проведення технічної інвентаризації квартир. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

На Головній сторінці в рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

 

УВАГА.

ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ КВАРТИР.

Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на проведення технічної інвентаризації квартир в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ»  на адресу zamov@bti.com.ua

Київське БТІ. Офіційний сайт