ON-LINE замовлення інформаційної довідки

    ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

    Терміни виготовлення інформаційної довідки — 3 робочих дні або 1 місяць.

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
    щодо виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року права власності на об’єкт нерухомого майна.

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень на виготовлення довідок від фізичних осіб. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    КРОК 1

    Для оформлення замовлення через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua при цьому в темі листа зазначити: «Замовлення на виготовлення інформаційної довідки».

    В листі надати наступну інформацію:

    1. Тип замовлення: Замовлення інформаційної довідки
    2. Прізвище, ім’я, по батькові заявника (для оформлення замовлення інформація про ПІБ зазначається виключно так як записано в громадянському паспорті)
    3. Контактний телефон ___________
    4. E-mail власника _________________
    5. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення (район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири (кімнати – для гуртожитку); для гаражів та машиномісць – номер боксу (машиномісця) та назву ГБК; для садових будинків також назва садового товариства)
    6. Фотокопія документа, що підтверджує право власності, прикріплюється до листа (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо). 
      У разі належності майна кільком співвласникам зазначити щодо кого із них (чи про всіх співвласників) необхідно надати інформацію.
      У разі оформлення замовлення за запитом нотаріуса - фотокопія запиту нотаріуса.
      У разі оформлення замовлення за довіреністю - фотокопія довіреності.
    7. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
    8. Термін виконання замовлення ____ (3 дні або 1 місяць)

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей замовлення (у разі наявності питань) та/або буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    В призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення, адресу об'єкта по якому оформлюється замовлення

    КРОК 3

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

    КРОК 4

    На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце отримання довідки.

    КРОК 5

    Під час отримання довідки замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу, що посвідчує особу (громадянський паспорт);

    2) власноруч заповнити заяву на виготовлення інформаційної довідки (зробити необхідні записи та поставити підписи у відповідних документах) щодо виготовлення довідки про наявність зареєстрованого права власності на об’єкт нерухомого майна;

    3) у випадках оформлення замовлення за запитом нотаріуса - надати оригінал запиту, у випадках оформлення замовлення за довіреністю - пред'явити оригінал довіреності.

    КРОК 6

    !!! Довідка видається виключно особі, яка надавала запит !!!

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо замовлень на проведення технічної інвентаризації. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

     

    Увага!

    ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ВИГОТОВЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ЗАРЕЄСТРОВАНОГО ДО 31.12.2012 РОКУ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ОБ’ЄКТ НЕРУХОМОГО МАЙНА.

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року права власності на об’єкт нерухомого майна в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua