Довідка про відсутність реєстрації ON-LINE
ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
щодо виготовлення довідки про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна за конкретною адресою в м.Києві до 31.12.2012 року
УВАГА! Розглядаються листи лише щодо виготовлення довідок про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.
КРОК 1
Для оформлення замовлення через Інтернет Вам необхідно надіслати скановану копію або фотокопію заповненої та підписаної заяви (згідно форми №1) на адресу non-reg@bti.com.ua при цьому в темі електронного листа зазначити: «Відсутність зареєстрованого права власності».
В електронному листі надати наступну інформацію:
- Тип замовлення: Замовлення довідки про відсутність реєстрації
- Прізвище, ім’я, по батькові замовника (для оформлення замовлення інформація про ПІБ зазначається виключно так як записано в громадянському паспорті)
- Контактний телефон
- E-mail замовника
- Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири (кімнати – для гуртожитку).
- З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
- Термін виконання замовлення ____ (3 дні або 1 місяць)
- Спосіб отримання _____________________(особисто або поштою*)
*Назва населеного пункту та № відділення “Нової пошти” (відправлення здійснюється за рахунок замовника)
КРОК 2
У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей замовлення (у разі наявності питань) та/або буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом.
В призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення, адресу об'єкта по якому оформлюється замовлення
КРОК 3
Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу non-reg@bti.com.ua
В темі листа вказуєте номер замовлення (зазначено в електронному листі та квитанції).
КРОК 4
На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату та місце отримання довідки.
КРОК 5
Під час отримання довідки особисто в Бюро замовник повинен:
1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу, що посвідчує особу (громадянський паспорт);
2) власноруч підписати заяву про надання довідки щодо відсутності реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна та поставити підписи у відповідних документах;
3) надати ОРИГІНАЛ запиту нотаріуса (у випадку оформлення за запитом нотаріуса)
КРОК 6
!!! Довідка видається виключно особі, яка оформила замовлення!!!
Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет
Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.
Розглядаються листи лише щодо запитів про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна за конкретною адресою. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.
Увага!
Звертаємо увагу, що паперові носії інформації (реєстрові книги) на яких зберігається інформація про реєстрацію права власності, відповідно до чинного на момент їх створення законодавства, систематизовані по конкретним адресам об’єкта в місті Києві, в зв’язку з чим у Бюро відсутня можливість пошуку та відповідно і можливість підтверджувати наявність або відсутність реєстрації права власності за конкретною особою без зазначення адреси об’єкта в. Києві.
В звязку з вищенаведеним при виконанні замовлень в яких не вказана адреса об’єкта в м.Києві ( запит вцілому по м.Києву) в довідці буде вказана лише аргументована відповідь про причини відсутності можливості надання такої інформації.
Просимо врахувати цю обставину при оформленні замовлення.
ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ВИГОТОВЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАРЕЄСТРОВАНОГО ДО 31.12.2012 РОКУ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ОБ’ЄКТ НЕРУХОМОГО МАЙНА ЗА КОНКРЕТНОЮ АДРЕСОЮ.
Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року права власності на об’єкт нерухомого майна в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу non-reg@bti.com.ua