Замовлення послуг в БТІ
Скориставшись цим помічником Ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію про те, як замовити бажану послугу, скільки вона буде коштувати, які документи потрібні та інші корисні дані.
1. Бюро розпочало надання нових інформаційних послуг:
- Розшукування в сховищах бюро копії правовстановлювального документа який надавався при реєстрації права власності та виготовлення його копії.
- Довідка щодо переходу права власності на об'єкт нерухомого майна згідно відомостей реєстрових книг станом на 31.12.2012 року. Послуга надається у вигляді довідки, яка містить інформацію про всі переходи права власності на об'єкт нерухомого майна із зазначенням назви документу, дати та органу (установи), який його видавав без зазначення ПІБ (назв) осіб, які набували чи передавали право власності.
2. Бюро надає власнику інформацію щодо реєстрації його права власності в м.Києві станом на 31.12.2012 року за конкретною адресою. Замовлення послуги проводиться в кабінетах 35-37.
3. Для оформлення замовлень при собі необхідно мати:
- документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України);
- документ, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна (за наявності);
- запит нотаріуса у випадку необхідності (напр., вступ в спадщину).
4. Для отримання інформації щодо інших послуг, спочатку оберіть тип Вашого об'єкта нерухомості, а потім оберіть бажану послугу:
- Квартира
- Гараж
- Машиномісце
- Садовий будинок
- Приватний будинок
- Нежиле приміщення
- Захисна споруда
- Інформаційна довідка
- Технічний паспорт
Інформація про обране замовлення
Виготовлення інформаційної довідки станом на 31 грудня 2012 року
Орієнтовна вартість
Орієнтований перелік вартості послуг розміщено в рубриці Помічник користувача — Вартість послуг
Вартість вказана для типового замовлення та може змінюватись в залежності від даних конкретного замовлення. Крім цього оплачуються послуги банку (визначається банком).
Документи, які необхідні при оформленні замовлення
- копію правовстановлюючого документу (документа, який підтверджує право власності)
- документ, що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника
- довіреність на представника замовника
- запит нотаріуса у випадку необхідності (напр., вступ в спадщину)
Для юридичних осіб додатково:
- лист з проханням виготовити інформаційну довідку підписаний керівником юридичної особи, яка є власником зазначеного об’єкта нерухомого майна;
- довіреність на представника юридичної особи;
- документ, що посвідчує особу (громадянський паспорт) представника;
- документ (та його копію), що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) або право управляти майном (наказ, або розпорядження чи рішення про передачу на баланс (закріплення), акт прийому-передачі чи перелік майна) ( його копія) завірена печаткою та підписом керівника;
- інформація (довідка, виписка, витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань завірена печаткою та підписом керівника
- при зміні назви – копію строрінок з статуту - завірений печаткою та підписом керівник
Як оформити замовлення
Замовлення можна оформити в кабінеті № 35, 37
Де отримати готовий документ
Отримати готовий документ можна в кабінеті № 61
Зверніть увагу
Всі замовлення приймаються та видаються лише замовнику (власникові, уповноваженій особі ) при наявності документа, що посвідчує особу (громадянський паспорт) або довіреній особі — при наявності документа, що посвідчує особу (громадянський паспорт), оригіналу та ксерокопії довіреності.
Інформація про місця оплати послуг
Оплата здійснюється в терміналах самообслуговування які розташовані в будівлі Бюро або у відділеннях банку поза межами Бюро.