ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ 

    ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ

     

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ виключно від фізичних осіб — власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    Внесення відомостей до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва проводиться за зверненням замовника. 

    Наразі будівельний реєстр дозволяє внести лише відомості про проведену технічну інвентаризацію з 2013 року

    КРОК 1

    Для замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:

    1. Тип замовлення: Внесення відомостей до ЄДЕССБ
    2. Прізвище, ім’я, по батькові замовника 
    3. Місце проживання замовника
    4. Серія та номер документа, що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника
    5. Контактний телефон
    6. E-mail замовника
    7. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири, ... інші реквізити об'єкта
    8. Електронна копія (фото, скан, …) документа, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) та копія запиту нотаріуса (у випадку оформлення спадщини) прикріплюється до листа *
    9. Електронна копія (фото, скан, …) всіх сторінок технічного паспорта виготовленого Комунальним підприємством Київської міської ради "Київське міське бюро технічної інвентаризації" *
    10. Електронна копія (фото, скан, …) реєстраційного номера облікової картки платника податків  (тобто, ідентифікаційного коду) *
    11. Термін виконання замовлення (3 дні або 1 місяць)
    12. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

    *Увага! Документи, електронні копії яких додаються,  не повинні містити підчищення або дописування, закреслення та інші виправлення, не обумовленні в документах, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст

     

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

    КРОК 3

    Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг та номер замовлення, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    КРОК 4

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

    КРОК 5

    На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце отримання результату надання послуги.

    КРОК 6

    Перед отриманням результату надання послуги замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу, що посвідчує особу (громадянський паспорт);

    2) пред’явити ОРИГІНАЛ технічного паспорту виготовленого Комунальним підприємством Київської міської ради "Київське міське бюро технічної інвентаризації";

    3) підписати замовлення на внесення відомостей до ЄДЕССБ , зробити необхідні записи та поставити підписи у документах необхідних для надання послуги;

    4) у випадках оформлення замовлення за запитом нотаріуса - надати оригінал запиту, у випадках оформлення замовлення за довіреністю - пред'явити оригінал довіреності.

    КРОК 7

    Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує результат послуги в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул. Трьохсвятительська, 4в.

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо ON-LINE замовлення на внесення відомостей до ЄДЕССБ. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    В рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

     

    Увага!

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua