ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ 

    ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ

     

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо ON-LINE замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ виключно від фізичних осіб — власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    Внесення відомостей до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва проводиться за зверненням замовника. 

    Наразі будівельний реєстр дозволяє внести лише відомості про проведену технічну інвентаризацію з 2013 року

    КРОК 1

    Для замовлення внесення відомостей до ЄДЕССБ через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:

    1. Тип замовлення: Внесення відомостей до ЄДЕССБ
    2. Прізвище, ім’я, по батькові замовника ___________________
    3. Місце проживання замовника____________________
    4. Серія та номер документа, що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника___________
    5. Контактний телефон_______________
    6. E-mail замовника_________________
    7. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири, ... інші реквізити об'єкта _________________
    8. Електронна копія (фото, скан, …) документа, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) та копія запиту нотаріуса (у випадку оформлення спадщини) прикріплюється до листа *
    9. Електронна копія (фото, скан, …) всіх сторінок технічного паспорта виготовленого Комунальним підприємством Київської міської ради "Київське міське бюро технічної інвентаризації" *
    10. Електронна копія (фото, скан, …) реєстраційного номера облікової картки платника податків  (тобто, ідентифікаційного коду) *
    11. Термін виконання замовлення (3 дні або 1 місяць)_________________
    12. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

    *Увага! Документи, електронні копії яких додаються,  не повинні містити підчищення або дописування, закреслення та інші виправлення, не обумовленні в документах, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст

     

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

    КРОК 3

    Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг та номер замовлення, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    КРОК 4

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

    КРОК 5

    На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце отримання результату надання послуги.

    КРОК 6

    Під час отримання результату надання послуги замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу, що посвідчує особу (громадянський паспорт);

    2) підписати замовлення на внесення відомостей до ЄДЕССБ , зробити необхідні записи та поставити підписи у документах необхідних для надання послуги;

    3) у випадках оформлення замовлення за запитом нотаріуса - надати оригінал запиту, у випадках оформлення замовлення за довіреністю - пред'явити оригінал довіреності.

    КРОК 7

    Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує результат послуги в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул. Трьохсвятительська, 4в.

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо ON-LINE замовлення на внесення відомостей до ЄДЕССБ. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    В рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

     

    Увага!

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua