ON-LINE замовлення техпаспорта
ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
щодо проведення технічної інвентаризації
УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень щодо проведення технічної інвентаризації виключно від фізичних осіб — власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.
КРОК 1
Для замовлення проведення технічної інвентаризації через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:
- Тип замовлення: Замовлення технічного паспорту _________________
- Прізвище, ім’я, по батькові власника (для спадщини - ПІБ спадкоємця)_________________
- Контактний телефон_________________
- E-mail замовника_________________
- Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири, ... інші реквізити об'єкта._________________
- Електронна копія (фото, скан, …) документа, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) та/або копія запиту нотаріуса (у випадку оформлення спадщини ) прикріплюється до листа
- З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
- Електронна копія (фото, скан, …) реєстраційного номера облікової картки платника податків замовника (тобто, ідентифікаційного коду)
КРОК 2
У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).
КРОК 3
Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг та вхідний номер запиту, яку необхідно оплатити найближчим часом.
В призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення, адресу об'єкта по якому оформлюється замовлення
КРОК 4
Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.
КРОК 5
Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.
КРОК 6
Замовник в призначений день забезпечує доступ до об'єкта. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника.
Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:
1) пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:
- документ що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника;
- документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
2) надати КОПІЇ наступних документів:
- документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:
«Згідно з оригіналом»
ПІБ підпис
«___»_________ 20__ р
3) надати ОРИГІНАЛ запиту нотаріуса (у випадку оформлення замовлення за запитом нотаріуса)
4) у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.
КРОК 7
Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує технічний паспорт в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул. Трьохсвятительська, 4в.
Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет
Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.
Розглядаються листи лише щодо замовлень на проведення технічної інвентаризації. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.
В рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення
Увага!
ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ.
Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на проведення технічної інвентаризації в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua