ON-LINE замовлення техпаспорта

    ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
    щодо проведення технічної інвентаризації

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень щодо проведення технічної інвентаризації виключно від фізичних осіб — власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    КРОК 1

    Для замовлення проведення технічної інвентаризації через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:

    1. Тип замовлення: Замовлення технічного паспорту _________________
    2. Прізвище, ім’я, по батькові власника (для спадщини - ПІБ спадкоємця)_________________
    3. Контактний телефон_________________
    4. E-mail замовника_________________
    5. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири, ... інші реквізити об'єкта._________________
    6. Електронна копія (фото, скан, …) документа, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) та/або копія запиту нотаріуса (у випадку оформлення спадщини ) прикріплюється до листа  
    7. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
    8. Електронна копія (фото, скан, …) реєстраційного номера облікової картки платника податків замовника  (тобто, ідентифікаційного коду)
    9. Електронна копія (фото, скан, …) документа що посвідчує особу ( 1,2 сторінки громадянського паспорта, а саме серія, номер, коли і ким видано або обидві сторони ІД картки) для внесення в ЄДССБ

    Увага! Документи, електронні копії яких додаються,  не повинні містити підчищення або дописування, закреслення та інші виправлення, не обумовленні в документах, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

    КРОК 3

    Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг та вхідний номер запиту, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    В призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення, адресу об'єкта по якому оформлюється замовлення

    КРОК 4

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

    КРОК 5

    Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.

    КРОК 6

    Замовник в призначений день забезпечує доступ до об'єкта. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника.

    Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:

    • документ що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника;
    • документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);

    2) надати КОПІЇ наступних документів:

    • документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);

    Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:

    «Згідно з оригіналом»
    ПІБ підпис
    «___»_________ 20__ р

    3) надати ОРИГІНАЛ запиту нотаріуса (у випадку оформлення замовлення за запитом нотаріуса)

    4) у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.

    КРОК 7

    Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує технічний паспорт в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул. Трьохсвятительська, 4в.

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо замовлень на проведення технічної інвентаризації. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    В рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

    Увага!

    ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ.

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на проведення технічної інвентаризації в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua