Вiдповiдi на запитання користувачiв

            В цій рубриці не надаються відповіді на інформаційні запити.

            Рубрика надає роз'яснення лише щодо порядку прийому та видачі замовлень.

    Категорія

    №8203 від 21 жовтня

    В мене на праві власності наявна квартира. Право власності виникло на підставі договору куплі продажу від 1996 року. З метою внесення відомостей до ДРРП я звернулась до державного реєстратора, однак отримала відмову через те, що запис в реєстровій книзі БТІ та штамп на договорі куплі -продажу мають різні номери. Яким чином можна виправити помилку для внесення даних в ДРРП?

    Добрий день. Бюро надає інформацію згідно наявних в Бюро відомостей (записи в реєстрових книгах зроблені на підставі документів, що були надані під час реєстрації права власності). 

    У випадку необхідності Бюро може надати листом роз'яснення щодо запису в реєстровій книзі БТІ та штампі. Звернення подаються в кабінет 32.

    №8202 від 17 жовтня

    Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи можу я в електронному вигляді записатися на прийом на отримання технічної документації.

    Добрий день. Онлайн черга відсутня. Термінал електронної черги встановлює чергу тільки на поточний день. Електронна черга працює в приміщенні БТІ.

    Також, власник квартири (фізична особа) може замовити технічну інвентаризацію та виготовлення інформаційної довідки через інтернет. Детальніше дивідся рубрику "Помічник користувача" - ON - LINE замовлення

     

    №8199 від 17 жовтня

    чи можливо отримати інформаційну довідку по запиту нотарійса по укрпошті?

    Добрий день. 

    Надсилання поштою не передбачено в зв'язку з особливостями документального оформлення видачі  інформаційної довідки по запиту нотаріуса.

    №8197 від 16 жовтня

    Вітаю. Я військовослужбовець (діючий офіцер), прописаний в м.Київ з 02.2019. Оформлюю документи на піднайом за житло (на себе). Фінансовий орган вимагає довідку з БТІ (на мене та членів сім'ї по м.Києву. Чи потрібна така довідка? Чи замість неї, після 2013 року, потрібні Відомості з держ.реєстру про майно (з ЦНАП)??? Дякую

    Добрий день. До 2013 року реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна проводилась на паперових носіях за конкретними адресами об'єктів нерухомого майна в м. Києві. 

    Для надання інформації про реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, згідно з даними Бюро, в запиті необхідно вказувати адресу об’єкту нерухомості в м. Києві. 

    Бюро не має можливості надати інформацію про наявність зареєстрованого нерухомого майна за  (ПІБ) по м. Києву без зазначення конкретної адреси.

    Ви маєте можливість замовити  виготовлення довідки про відсутність реєстрації до 31.12.2012 року права власності на об`єкт нерухомого майна за конкретною адресою в м. Києві   скориставшись сервісом  Довідка про відсутність реєстрації ON-Line або замовити послугу відвідавши Бюро (кабінет 32).

    Щодо необхідності такої довідки зверніться до фінансового органу

    №8196 від 13 жовтня

    У 2002р. була куплена квартира на двох власників (мене і чоловіка). У 2019р. я стала одноосібним власником за свідоцтвом про спадщину. Маю довідку про реєстрацію квартири в спадковому реєстрі від 2019р. Зараз хочу продати квартиру. Чи потрібно мені замовляти новий технічний паспорт? Дата старого техпаспорта -2002р.

    Добрий день.

    Технічний паспорт відображає фактичне планування об'єкта нерухомого майна та містить показники (площі) визначені відповідно до чинних нормативних документів на дату проведення технічної інвентаризації. 

    Правила підрахунку загальної площі квартир  та форма технічного паспорта за більше ніж 20 років неодноразово змінювались (останній раз - в травні 2023 року).

    У випадку необхідності  власник може замовити технічну інвентаризацію із внесенням необхідних відомостей до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва  та отримати технічний паспорт який буде відображати фактичне планування об'єкта нерухомого майна в якому  площа підрахована відповідно до діючих на сьогодні нормативних документів.

    Пропонуємо ознайомитись із рубрикою Замовлення послуг

    Для оформлення замовлення не обов`язково відвідувати Бюро. Власник може скористатися сервісом ON-LINE замовлення техпаспорта 

    Пропонуємо звернутись до нотаріуса та з'ясувати які саме документи вам необхідно надати.

    №8195 від 11 жовтня

    Доброго дня! Скільки коштує зробити техпаспорт на квартиру?

    Добрий день. Пропонуємо ознайомитись з рубрикою Орієнтовний перелік вартості найпоширеніших послуг КП КМР «КМ БТІ» 

    №8194 від 10 жовтня

    Чи надає БТІ інформацію (витяг, інформаційну довідку) про нерухоме майно, яке належить військовослужбовцю та членам його сім’ї на праві власності у населеному пункті за поточним місцем проходження військової служби? Саме не за певною адресою а по місту в цілому?

    Добрий день. Реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна проводилась за конкретними адресами об'єктів нерухомого майна в м. Києві. 

    Для надання інформації про реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, згідно з даними Бюро, в запиті необхідно вказувати адресу об’єкту нерухомості в м. Києві. 

    Бюро не має можливості надати інформацію про наявність зареєстрованого нерухомого майна за  (ПІБ) по м. Києву без зазначення конкретної адреси.

    №8193 від 10 жовтня

    Стосовно порядку прийому ON-LINE замовлення техпаспорта. Маю потребу замовити техпаспорт квартири, на яку маю право спільної сумісної власності з дружиною. Дружина є титульним власником. Дружина з дітьми у звязку з війною проживає в Німеччині. В порядку прийому/видачі замовлень вказано, що замовляти техпаспорт та отримувати його має власник. Копію чиїх документів ми маємо прикріпити до замовлення - моїх, чи дружини - беручи до уваги те, що отримати техпаспорт фізично зможу лише я? Чи не стане той факт, що я не є титульним власником, на заваді при отриманні замовленого техпаспорта?

    Добрий день. Замовлення може оформити та отримати власник (тобто особа за якою зареєстроване право власності) або особа за довіреністю (незалежно від родинних стосунків). 

    Громадяни, які перебувають за кордоном, можуть оформити довіреність на довірену особу, яка буде мати право розпоряджатися майном або представляти інтереси в Україні їх імені. Для оформлення довіреності існують два основних варіанти: 

    1. Звертання до закордонної дипломатичної установи України, такої як Консульство України або інші відділи дипломатичної служби в інших країнах. 

    2. Звертання до місцевого іноземного нотаріуса у країні, де перебувають + апостиль. 

    №8192 від 8 жовтня

    Доброго дня! Натаріусом відкрито спадкову справу. Спадкоємцем являється дитина сирота, квартира власність померлої матері. Необхідно виготовити техпаспорт, довідку та внести до реєстру. Прошу надати інформацію стосовно вартості зазначених послуг для дитини сироти для вступу внаслідство. Та перелік небхідних документів.

    Добрий день. Пропонуємо ознайомитись з рубрикою Орієнтовний перелік вартості найпоширеніших послуг КП КМР «КМ БТІ» 

    Звертаємо увагу, що з метою мінімізації витрат можете оформити замовлення з терміном виконання 1 місяць, при якому застосовуються  найнижчі тарифи .

    З метою отримання переліку необхідних документів для оформлення спадщинии пропонуємо звернутись до нотаріуса у якого будете відкивати спадкову справу.

    Також, пропонуємо ознайомитись із рубрикою Замовлення послуг

     

    №8190 від 7 жовтня

    Доброго дня. Цікавить можливість перепланування квартири. Де можна дізнатися які кімнати можливо переплачувати і подальші дії після цього

    Доброго дня.

    Питання поза компетенцією Бюро.

    Пропонуємо ознайомитись із постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406

    Після проведених будівельних робіт Ви можете замовити технічну інвентаризацію та отримати технічний паспорт, який буде відображати фактичне планування об`єкта нерухомого майна.