Дякуємо, ми отримали ваше запитання!
Вiдповiдi на запитання користувачiв
В цій рубриці не надаються відповіді на інформаційні запити.
Рубрика надає роз'яснення лише щодо порядку прийому та видачі замовлень.
№8559 від 5 грудня
Поки що немає відповіді на це питання
№8558 від 5 грудня
мені призначений день для видачі замовленої інформаційної довідки на 11.12.2025. Підкажіть. в які години я можу її отримати?
Поки що немає відповіді на це питання
№8557 від 5 грудня
як додати співвласника у вже оплачену заявку на видачу інформаційної довідки
Поки що немає відповіді на це питання
№8556 від 3 грудня
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як отримати дублікат документів про приватизацію житла в Луганській області (ТОТ), якщо оригінали відсутні та перебувають у особи, що проживає за кордоном (передати або зробити довіреність (тощо) не може). Чи збереглися дані в архіві БТІ та який порядок їх відновлення для внесення частки до реєстру? З повагою, Ірина
Поки що немає відповіді на це питання
№8555 від 30 листопада
Поки що немає відповіді на це питання
№8554 від 27 листопада
Добрий день. Як повернути надмірно сплачені кошти за виготовлення інформаційної довідки?
Поки що немає відповіді на це питання
№8553 від 26 листопада
Доброго дня. Мені потрібно замовити технічний паспорт. Я буду це робити по довіреннорсті. Питання, в онлайн замовленні мені потрібно вказувати своє прізвище і копіїї своїх документів, чи власника квартири?
Поки що немає відповіді на це питання
№8552 від 21 листопада
Доброго дня, підкажіть будь ласка чи можна отримати інформаційну довідку рекомендованим листом на Укрпошта.
Поки що немає відповіді на це питання
№8551 від 19 листопада
Оформлення повторного виклику працівника БТІ для оформлення технічого паспорту (заміри об*єкту інвентаризації). При початковому відвідуванні, запланованому за договором, другий співвласник по будинку не дав доступу для проведення робіт.
Поки що немає відповіді на це питання
№8550 від 17 листопада
Доброго дня, 13.11.2025 року замовила послугу - інформаційна довідка для внесення квартири в держаний реєстр, оплатила та направила на емаіл zamov@bti.com.ua. У Вас на сайті сказано "у разі надання сканованої копії або фотокопії документа про попередню оплату на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце отримання довідки" Чому на мій емаіл не прийшло підтвердження про отримання документів та інформація про термін виконання та дату???? (lawyer.smsb.dsns@gmail.com)
Поки що немає відповіді на це питання
