Рекламно-агітаційні кампаній щодо національного спротиву у 2025–2026 роках
29 жовтня
Матеріали рекламно-агітаційних кампаній щодо національного спротиву у 2025–2026 роках
- Рекламно-агітаційна кампанія «Підготовлений – значить захищений» спрямована на підняття престижу та популяризацію підготовки до національного спротиву. Мета кампанії: інформування громади міста про наявні можливості для навчання діям в умовах війни, надзвичайних ситуацій, загроз.
Посилання на електронні матеріали рекламно-агітаційної кампанії «Підготовлений – значить захищений» в інтернеті:
https://drive.google.com/drive/folders/1MUIkr7xxsaQmPflUTbsMrPF3KkZghEFC
https://drive.google.com/drive/folders/1yCJLF6mdul0o7yqxBGMxd6hZJ2Pe8fVr
https://drive.google.com/drive/folders/1dipEQMSSqZbAQ1VDKgsajAeYzfrAK2D3
https://drive.google.com/drive/folders/1nSq4ye-0kwu1OZYjA2_CGJSCBzKgGLU_
- Рекламно-агітаційна кампанія «Є бронь? Будь готовим захисти сім’ю, домівку, місто, державу» спрямована на відбір та підготовку держслужбовців, з подальшим їх залученням до добровольчих формувань територіальної громади та безпосередньою участю у бойовому чергуванні на об’єктах протиповітряної оборони столиці у складі мобільних (стаціонарних) вогневих груп.
- Розробка рекламно-агітаційної кампанії «Територія рекрутингу» спрямована на популяризацію служби у підрозділах Сил територіальної оборони Збройних Сил України. Мета кампанії: «Інформування громади міста про шляхи долучення до Сил територіальної оборони України».
